ثبت سفارش

قوانین و مقررات ثبت سفارش خدمات

نحوه سفارش
  • مشتریان گرامی می‌توانید سفارش خود را از طریق تکمیل فرم، تلفنی، ایمیل و شبکه‌های اجتماعی که در انتهای همین متن مشخص شده است ارسال نمایید.
نرم افزار اجرای پروژه و نوع خروجی
  • خدمات مرکز طراحی و تولید ویانو برای صفحه آرایی در نرم افزار ایندیزاین adobe Indesign که نرم افزاری کاملا تخصصی و محبوب در حوزه صفحه آرایی و نشر بشمار می‌رود انجام می گیرد. تایپ و ویراستاری در نرم افزار word و خدمات طراحی گرافیک نیز در نرم افزارهای فتوشاپ و ایلستریتور انجام می‌گیرد.
  • خروجی کار صفحه آرایی معمولا بصورت PDF در اختیار مشتری قرار می‌گیرد که دارای مناسب‌ترین کیفیت برای چاپ و موارد دیگر است. البته با توجه به نوع پروژه و یا درخواست مشتری ارائه خروجی‌های دیگر نیز امکان پذیر است. (لازم بذکر است امکان ارائه خروجی word از نرم افزار ایندیزاین وجود ندارد)
زمان بندی‌ها و تحویل سفارش
  • زمان شروع و انجام پروژه از زمان واریز پیش پرداخت در نظر گرفته می‌شود.
  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش و آماده‌سازی می‌‏شوند.
  • زمانبندی تحویل پروژه با توجه به امکانات و برنامه ریزی مرکز طراحی و تولید ویانو تعیین می‌شود؛ همچنین مشتریان محترم می‌توانند زمان بندی مورد نظر خود را اعلام نمایند تا در صورت امکان طبق زمان بندی اعلام شده، پروژه اجرا و تحویل داده شود.
  • سفارشات فوری: انجام سفارش در حداکثر ۳ الی ۴ روز کاری جزو پروژه‌های فورس ماژور محسوب شده و با توجه به حجم و نوع سفارش هزینه آن بین ۳۰% تا ۷۰% افزایش می‌یابد که در پیش فاکتور قید می‌شود.
پرداخت‌ها و امور مالی
  • پرداخت‌ها در مرکز طراحی و تولید ویانو در دو مرحله‌ی پیش پرداخت (پیش فاکتور) ۲۰ درصد و مابقی بصورت توافقی یا بعد از تکمیل پروژه و تایید توسط کارفرما پرداخت خواهد شد. لازم بذکر است که تحویل فایل نهایی بعد از تسویه کامل تحویل داده خواهد شد.
  • با توجه به تنوع و متغیر بودن تعداد صفحات در شروع و اتمام پروژه مبلغ پیش فاکتور بصورت تخمینی تعیین شده و امکان کاهش و افزایش هزینه در فاکتور نهایی وجود دارد.
  • انجام ویرایشات ناشی از نقص کار طراح، رایگان و به مدت نامحدود خواهد بود اما هرگونه ویرایش از جانب کارفرما مشمول پرداخت هزینه خواهد بود و باتوجه به حجم کار تعیین خواهد شد. لذا برای جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی، در تحویل محتوای اولیه به کارفرما دقت فرمایید که بدون نقص باشد.
  • کاربر می‌تواند پرداخت‌های خود را از طریق درگاه اینترنتی بصورت مستقیم، یا از طریق کارت به کارت انجام دهد.
  • دریافت فایل لایه باز (سورس) مشروط به پرداخت ۳۵%‌ از هزینه فاکتور نهایی پروژه می‌باشد.
  • در پروژه صفحه آرایی، پس از طراحی تعدادی از صفحات کتاب، برای اخذ تاییدیه فونت و یونیفرم کتاب به استحضار نویسنده میرسد و پس از تایید، ادامه کار انجام می گردد. پس از تایید امکان تغییر حاشیه و فونت مقدور نمی باشد و در صورت لزوم مشمول ۳۰ درصد هزینه اضافی خواهد شد.
لغو پروژه
  • کاربر موظف است در صورت نیاز به لغو پروژه حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از واریز وجه پیش پرداخت، مراتب را از طریق تماس به مرکز طراحی و تولید ویانو اطلاع دهد. در صورت گذشت این زمان و شروع آماده‌سازی و انجام پروژه، خسارت ناشی از این امر با توجه به میزان پیشرفت پروژه و صلاحدید مرکز طراحی و تولید ویانو تعیین و از کاربر دریافت می‌شود.

جهت سفارش هریک از خدمات ویانو یکی از روش های زیر را انتخاب کنید:

  • واتساپ یا تماس تلفنی: جهت سفارش خدمات می توانید با شماره ۰۹۱۹۲۲۰۰۴۳۱ با ما در ارتباط باشید.
  • تلگرام: جهت سفارش خدمات از طریق تلگرام با شماره ۰۹۳۳۸۹۳۴۸۰۰ با ما در ارتباط باشید.
  • ایمیل: جهت سفارش خدمات از طریق ایمیل می توانید با آدرس پست الکترونیک info@viano.ir خدمات را سفارش دهید.
  • تکمیل فرم: جهت سفارش خدمات می توانید فرم زیر را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان ما در اسرع وقت باشید.

 

  • اگر کد تخفیف دارید اینجا وارد کنید.
  • توضیحات تکمیلی در این قسمت وارد شود.
  • در صورت لزوم می توانید فایل نمونه را از این بخش برای ما ارسال کنید.
    فایل ها را به اینجا بکشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *