دانلود رایگان فایل از فری پیک freepik

وبسایت فری پیک (freepik.com) یکی از منابع دانلود فایل‌های لایه باز و پروژه‌های آماده ویژه طراحان گرافیک در سراسر جهان می‌باشد. بسیاری از فایل‌های این وبسایت بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. اما طرح‌های حرفه‌ای و خاص این وبسایت رایگان نیست و برای خرید اشتراک نیاز به داشتن حساب‌های بین المللی میباشد. به علت محدودیت هایی که در کشور عزیزمان وجود دارد، امکان خرید اشتراک و دسترسی به فایل‌ های پرمیوم این وبسایت به آسانی فراهم نیست. لذا جهت دسترسی طراحان عزیز به این منابع و دانلود رایگان از فری پیک به شیوه‌ی زیر عمل کنید.

توجه:

تا اطلاع ثانوی امکان دریافت فایل‌های پرمیوم مقدور نمیباشد و از ارسال درخواست خودداری نمایید.

برای دانلود رایگان فایل از فری پیک کافیست لینک دانلود فایل پرمیوم انتخابی را طبق تصویر زیر کپی کرده و از طریق ارسال دیدگاه در پایین این صفحه زیر همین مطلب برای ما ارسال کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن، فایل را در کانال تلگرامی ما با آیدی vianoshop دانلود نمایید.

دانلود از فری پیک

  • توجه داشته باشید که هر ایمیل امکان دریافت یک فایل پریمیوم را بصورت رایگان دارا می باشد.
  • در صورتی که به تعداد دانلود بیشتری نیاز داشتید، اینجا کلیک کنید و سفارش دهید.
  • فایل‌های موکاپ به علت اینکه حجم بالایی دارند، فقط از طریق فرم ثبت سفارش ارسال می‌شوند.

قابل توجه بازدیدکنندگان گرامی


از این پس کلیه فایل‌های پرمیوم درخواستی، در کانال تلگرامی ویانوشاپ (vianoshop) آپلود میشوند و تا یک ساعت پس از ثبت دیدگاه، در کانال درج خواهد شد. لازم به ذکر است درخواست‌هایی که از طریق فرم ثبت سفارش خریداری می‌شوند در کانال ارسال نخواهند شد و طبق روال سابق به ایمیل شما ارسال می‌شود.


۳۲۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *